Monday, September 30, 2013

MARSYA : Sedihnya lahai...

Assalamualaikum...

Pagi tadi hantar marsya kat pengasuh macam biasa. Bila ayah letak je dalam carseat terus menangis tersedu sedan. Ibu jenuh la memujuk dalam kereta tetap nak menangis gak. Anak ibu dah pandai ek?dah tau dah ari ni kena gi rumah ibu syida...

 Anak ibu dah besar dan kiut macam ibu...erkkkk... :-P


 sayanggg anakkk ibuuu.....

Ibu kena kerja sayang..harap sangat marsya faham...nanti petang ibu datang ambik ek..sekarang marsya dah banyak sangat akal...ibu dengan ayah terhibur dengan keletah comel marsya..semoga marsya membesar dengan baik dan sihat ye sayang..walaupun kadang-kadang ibu termarah marsya...dalam hati ni hanya Allah je yang tahu betapa kasih dan sayangnya ibu pada marsya. Maafkan ibu ye sayang..ibu janji akan cuba jadi ibu yang terbaik buat marsya...sayangggg anak ibuuuu.....


Tadi dalam kul 8.30pagi call kak syida, tanya marsya macam mana?sedih rasanya bila anak menangis2 bila nak gi kerja..rupa2nya marsya dah tdo..kak syida cakap masuk je buaian terus tido..hihi...comel je perangai ek...nanti marsya makan tau bekal yang ibu sediakan tu...rindu sgt kat marsya....

 

3 comments:

  1. ololo..comelnya anak sis..

    p/s: alamk yui tak psti apa nama warung tu sis.. mber pun tahu jln je..huhuh

    ReplyDelete
  2. comeinya dia duduk dalam troli

    ReplyDelete
  3. sangat comel Marsya..hehe..

    salam kenal ye sis.. ila follow sini =)

    ReplyDelete